עמוד הבית » כללי » 5 טיפים מועילים בנושא שילוט עסקים
שילוט מואר

5 טיפים מועילים בנושא שילוט עסקים

שילוט טוב מהווה מקדם מכירות מצוין לעסק שלך, שילוט חוצות חושף את העסק לעיני העוברים ושבים, ושילוט נכון בתוך העסק מסייע ללקוחות למצוא את מבוקשם, להתמצא בחנות, וללמוד על מוצרים ומבצעים חדשים. לפניכם 5 טיפים מועילים בנושא שילוט עסקים.

 

פרסום וקידום

 

קודם כל, חשוב לזכור ששלט טוב הוא אמצעי פרסום, וזה כולל הן את השילוט הפונה לרחוב ולעוברי  האורח, והן את השילוט בעסק, הפונה ללקוחות. משום כך, חשוב להקפיד על קו עיצובי רציף בין השלטים, גוונים זהים, פונט, לוגו, ועוד, המטרה היא לנצל את השילוט על מנת להפיק ממנו את המקסימום, הן עבורכם כבעלי העסק, והן עבור הלקוחות.

 

שלט חוצות

 

השלט הפונה לרחוב הוא כרטיס הכניסה של העסק לתודעתם של העוברים והשבים, לכן תנו דעתכם על עיצובו. לחשיפה מירבית בכל שעות היממה מומלץ לבחור שלט מואר לעסק. קיימים סוגים שונים של שלטים מוארים, החל משלט נורות המחליפות את צבעיהן, וכלה במסכים דיגיטליים. בחנו שלטים מסוגים שונים, ובחרו את השלט שיתאים לכם. המיקום, הצורה והמידות של השלט צריכים להתאים לתנאי השטח, ובנוגע לגובה השלט, ככל שימוקם גבוה יותר ייראה למרחק גדול יותר, אך יהיה פחות ברור למי שנמצא קרוב אליו.

 

שילוט פנים

 

שילוט פנים עוזר ללקוח להתמצא בעסק, ולמצוא בקלות את מבוקשו, כמו כן שילוט פנים יכול להכיל מידע בדבר מבצעים ומוצרים חדשים. בקביעת מיקום השלטים וניסוחם, נסו להסתכל על העסק שלכם דרך עיניו של הלקוח, ולהבין איזה מידע יהיה מועיל. אל תעמיסו יותר מדי פרטים על השלט, המידע צריך להיות מתומצת וברור. בחרו פונט ברור ושלבו את צבעי הלוגו ושלט החוצות בכל שלטי הפנים. מקמו שלטים באזור הקופה, וכך מי שממתין לתורו, יוכל ללמוד את מדיניות ההחזרות של החברה, מבצעים מיוחדים וכיוצא בזה.

 

שילוט דיגיטלי

 

שילוט דיגיטלי תופס את תשומת הלב של הצופה, כיוון שאנו מגיבים יותר לתנועה. לכן אם אתם בוחרים בשלט דיגיטלי, זכרו ששילוב סרטונים המציגים תוכן בתנועה, ימשוך יותר תשומת לב. כמו כן, תוכלו להוסיף  לשילוט דיגיטלי במקומות בהם יש תור תוכן אקטואלי מועיל, כמו שורת ידיעות מהחדשות בתחתית המסך, או לחלופין פרטי מבצעי החודש בעסק.

 

לא לפחד להשקיע

 

שלט החוצות, יחד עם השילוט בחנות עצמה הם כלי שיווקי שתוכלו להפיק ממנו תועלת רבה, הן עבורכם והן עבור לקוחותיכם. משום כך, לא מופרך להניח שכדאי להשקיע בשילוט טוב ואיכותי כגון שילוט תלת מימד את הסכומים הנדרשים, וכן את תשומת הלב הנדרשת. קבעו מראש את מסגרת התקציב שלכם, ערכו סקר שוק והשוואת מחירים בין מספר חברות שילוט בעלות מוניטין, שביצעו שלטים לטעמכם. אל תבחרו אוטומטית את הצעת המחיר הנמוכה, בחרו על פי איכות העבודה, ובהתאם למסגרת התקציב שלכם. בחירה אוטומטית בשילוט הזול ביותר, או הימנעות מהשקעת מחשבה  בבחירת השלטים תמנע מכם ליהנות מכל היתרונות ששילוט לעסק מעניק.

 

About צוות האתר

צוות האתר
מגזין תוכן ויראלי וחדשותי במגוון נושאים כמו טכנולוגיה, זוגיות, כלכלה ועוד. רוצים לכתוב לנו? צרו קשר.

Check Also

מפתחות לרכב

רכישת רכב או ליסינג? מה יותר כדאי

בלב השאלה האם רכישת רכב עדיפה על ליסינג וההיפך, עומדים העניין הכלכלי הנוגע להון העצמי, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *